19.8.20

帰国 日本とイタリア

 


I'm back to Rome ITALY
I'm glad to meet customers and artisans
Thank you very much for organizing trunk show in
such a difficult time.
@masseattura, @hirano1915,@albero_ufficiale
See you next year without face mask I wish

Thank you , Great Artisans
@sartoria_raffaniello
@lesleston_nakanoshima


無事イタリアに帰国いたしました。
困難な時期にトランクショーを安全に開催してくださいました
ショップ様、会いに来て下さいましたお客様
本当に有り難うございました。
日本の職人さま、充実したお時間を頂きました。
また皆様に元気にお会いできる日を楽しみにしております。













 


0 件のコメント:

コメントを投稿